ورزش و خنده


خوش آمدید
لطفا تا بارگزاری کامل سایت کمی صبر کنید
 

نویسندگان

پیوند های روزانه

امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 36863
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




ورزش و خنده
ارسال شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ، توسط سبحان سرمدی ، با موضوع <-PostCategory-> ,

با سلام خدمت کاربران عزیز.این وب به چند نویسنده نیاز دارد و پس از جذب نیرو شروع به کار میکند.

د.


 

1عکس طنز!!!

تبلیغات پیراهن تیم ملی ...  دیروز  -  حال  -  آینده

karikator-tabligh


 

سری 9 طنز+عذرخواهی

از این که دیروز آپ نکردم عذر میخوام.اینترنتم قطع شده بود.

و اما طنز روز ...


طبقه بندی: طنز!!!،

وعض خوب استقلال.

 

شوخی مظلومی و فتح الله زاده قبل از بازی با فولاد

 
www.khabaronline.ir
به گزارش خبرآنلاین؛ اگرچه استقلال به دلیل مشکلات متعدد مالی و جور نبودن ستاره های تیم ، دور هم این روزها فوتبال خیلی قشنگی را به نمایش نمی گذارد اما همین که استقلال در کنار صبا به صدر چسبیده و در 4 بازی ، 8 امتیاز از پرسپولیس پیش افتاده کافی است تا رابطه مظلومی و فتح الله زاده حسابی گرم باشد. این قدر گرم که حسابی سر به سر هم بگذارند و با هم شوخی کنند. مثلا همین نشست قبل از سفر تیم به اهواز بود که مظلومی به حاجی گفت:« هر چی تازوندی بسه حاجی . حالا دیگه نوبت ماست. این بار می خواهیم بریم خوزستان ، به شهر ما. حالا که بهت ویژا ندادیم بیایی ، حاسب کار می آید دستت .» حاجی هم که کلا در هیچ شرایطی کم نمی آورد با قاه قاه خنده پاسخ می دهد:« حاجی حان من تو پاسم ویزای شینگن دارم ، همه جای دنیا می روم ، اهواز که سهل است می روم آلمان!»

به نظر می رسد تا روزی که استقلال این چنین در صدر جدول باشد ، این رابطه گرم می ماند چون حاجی همان طور که خودش گفته فقط قهرمانی دوست دارد!

طبقه بندی: اخبار استقلال.،

تیم ملللللیییییییییی!!!!!!!!!!!

لیست تیم ملی اعلام شد / بازگشت فرهاد مجیدی ، مجتبی جباری و نکونام

بازیکنان دعوت شده باید ساعت 15 روز جمعه چهارم شهریور ماه جاری با دردست داشتن گذرنامه خود را در محل هتل اسپیناس به کادر فنی تیم ملی معرفی نمایند

سایت گل - ازسوی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 24 بازیکن برای حضور در دور تازه تمرینات تیم ملی به اردو دعوت شدند

سیدمهدی رحمتی، علیرضا حقیقی، شهاب گردان، احسان حاج صفی، مهردادپولادی، سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، حسین ماهینی، جواد نکونام، قاسم حدادی فر، میلاد زنیدپور، مازیار زارع، آندرانیک تیموریان، علی کریمی، مجتبی جباری، محمدرضا خلعتبری، آرش افشین، غلامرضا رضایی، محمد قاضی، کریم انصاریفرد، سعید دقیقی و فرهاد مجیدی.

بازیکنان دعوت شده باید ساعت 15 روز جمعه چهارم شهریور ماه جاری با دردست داشتن گذرنامه خود را در محل هتل اسپیناس به کادر فنی تیم ملی معرفی نمایند.


طبقه بندی: فوتبال ملی.،

اخبار استقلال .پرسپولیس و زندان تبریز1!

www.goal.com
منتظری همچنان مصدوم.
 

سایت گل ـ پژمان منتظری مدافع مطمئن استقلال در همین ابتدای لیگ با یك بدشانسی مواجه شد و حالا به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا فعلا باید به دور از میادین فوتبال باشد. پژمان كه معمولا بازیكن بی‌سروصدا و بی‌حاشیه‌ای است در مورد وضعیت خودش و استقلال به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد.

وضعیت فعلی‌ات چطور است؟

شرایط نسبتا خوبی دارم. بعد از عكسی كه گرفتم مشخص شد یكی از رباط‌های مچ پایم صددرصد پاره شده است. الان دو هفته از مصدومیتم می‌گذرد و طبق دستور پزشكان باید تا 4 هفته دیگر استراحت كنم. حتی باید دو هفته هم با عصا راه بروم تا روی مچ پایم فشار نیاید.

فكر می‌كنی چه زمانی شرایط بازی را پیدا كنی؟

من دوست دارم هر چه زودتر برگردم و حتی برای زود برگشتن، یك روز هم برایم مهم است. پزشكان گفته‌اند كه باید 6هفته استراحت كامل را پشت سر بگذارم. ولی فكر می‌كنم زودتر شرایط بازی را پیدا كنم. من نهایت تلاشم را می‌كنم تا دوری‌ام از میادین به یك ماه نكشد.

ولی این احتمال وجود دارد دربی را از دست بدهی؟

احتمال هر چیزی وجود دارد ولی من دوست دارم در دربی بازی كنم. حتی تلاش می‌كنم قبل از آن مقابل تراكتور بازی كنم و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

از این مصدومیت ناراحت نیستی؟

بیشتر از اینكه برای خودم ناراحت باشم برای استقلال ناراحتم چون تیم ما در دفاع وسط كمبود داشت و می‌توانستم به استقلال كمك كنم. البته میثم حسینی مقابل فجرسپاسی بازی كرد و نشان داد بازیكن آینده‌داری است.

فكر می‌كنی امسال استقلال قهرمان شود؟

ما بازیكنان بسیار خوبی را جذب كرده‌ایم ولی در هر بازی غایب‌های زیادی داشتیم كه دست كادرفنی بسته ماند. اگر استقلال با تیم كامل خود بازی كند مطمئنا شانس اول قهرمانی خواهد بود.

از اینكه پرسپولیس از لحاظ امتیاز فاصله زیادی با استقلال دارد، برای شما خوشحال‌كننده نیست؟

پرسپولیس یكی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است كه كادرفنی خوبی دارد. مطمئنا آنها به شرایط خوب خود نزدیك خواهند شد و من دوست دارم پرسپولیس با تمام قدرت به مصاف استقلال بیاید.

چرا؟

چون بار فنی دربی بالا می‌رود و ما هم این تیم را دست كم نخواهیم گرفت.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.khabaronline.ir


فوتسال پرسپولیس منحل شد.
تیم فوتسال پرسپولیس فقط برای یک بازیکن منحل شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ این شاید یکی از عجیب ترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران باشد. تیم فوتسال پرسپولیس در اعتراض به اینکه وحید شمسایی آنها را دور زده از لیگ انصراف داد. شمسایی که 25 روز بی قرارداد رسمی با پرسپولیس تمرین می کرد ، با قراردادی 300 میلیونی به گیتی پسند رفت تا باشگاه پرسپولیس تصمیم به انحلال تیم فوتسال خود در اعتراض به آنچه اسمش را بی عدالتی نامید ، گرفت.

ماجرا اما این بود که وحید شمسایی قرار شد با قراردادی 120 میلیون تومانی به پرسپولیس بپیوندد. قراردادی که باید 25 روز پیشتر ثبت می شد. البته قرار بود با حضور شمسایی در تیم محبوب پایتخت ، اسپانسری هم بخشی از هزینه های تیم را تقبل کند و از قبال این قرارداد به نظر می رسید رقم دریافتی وحید با سرخ ها تا تقریبا دو بر ابر افزایش پیدا کند . شمسایی برای آمدن به پرسپولیس و ساختن تیمی مدعی از این سخن گفته بود که چند ملی پوش هم جذب تیم شوند اما این اتفاق نیفتاد تا به گفته حسین شمس ، مسئول تیم فوتسال پرسپولیس حضور شمسایی در میدان چشمگیر تر باشد.

با این وجود اما شمسایی که از شرایط تاخیر در ثبت قراردادش کم کم خسته شده بود با رسیدن پیشنهاد خوب گیتی پسند به اصفهان رفت و قرارداد بست. او بر اساس قوانین لیگ فوتسال مشکلی از این بابت نداشت اما پرسپولیسی ها معتقد بودند باید اساسنامه ای تیپ در قبال بازیکنان فوتبال و فوتسال باشد. به همین دلیل آنها قید تیمداری را زدند درحالی که از زمان اعلام تیمداری شان ، با قوانین لیگ آشنایی داشتند.

شب گذشته بود که رسما پرسپولیس از بازی ها کنار کشید و این خبر را ترابیان در گفت و گو با ایسنا تائید کرد. حالا آنها که با کلی حرف و حدیث به لیگ برتر رسیده بودند ، به دسته پایین تر برگشتند.

تیم فوتسال پرسپولیس که برای روحیه دادن به بابک معصومی تشکیل شده بود با جدایی این کاپیتان مرحوم فوتسال ایران ، جنجالی اطراف تیم فوتسال پرسپولیس به راه افتاد و دلخوری ابدی بابک را به همراه داشت و حالا هم انحلال تیمی که با زحمات شبانه روزی محمدرضا حیدریان بدست آمده بود فقط برای یک بازیکن از بین می رود و انگار نه انگار که این تیم بزرگی چون رضا حیدریان را در کنار خود دارد .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.goal.com

شوروشادی در زندان تبریز/ داش امیرو ایول!

قلعه نوعی در جمع زندانیان طی سخنان کوتاهی ضمن آرزوی آزادی وبازگشت همه زندانیان به آغوش خانواده هایشان ، قول همکاری ومساعدت لازم را از طرف خود وبازیکنان این تیم اعلام کرد

 

 

Amir ghalenoei
 
سایت گل - شامگاه سه شنبه زندان تبریز میزبان چهر ه ای شناخته شده ای بود که حتی برای مشتاقان آن در پشت میله های بند های مختلف هم نیا زی بمعرفی نداشت ، قلعه نوعی بهمراه حسن آذرنیا وکریم بوستانی بعنوان میهمانان ویژه سومین شب گلریزان زندان تبریز در مراسم افطاری که در داخل این مجموعه برگزار شد حضور پیدا کردند .
 ملاقات با زندانیان نیاز مندی که توانای پرداخت حتی رقم های کوچک را ندارند ، مراسم فوق در محل سالن ملاقات حضوری زندان تبریز با حضور خانواده زندانیان برگزار شد ووقتی حاضرین از حضور امیر قلعه نوعی اطلاع پیدا کردند با شور حال غیر قابل وصفی در کنار این مربی وآذرنیا شروع به گرفتن عکس یادگاری وگرفتن امضاء کردند .
در ادامه ژنرال از قسمت های مختلف زند ان خصوصا بند های که جوانان کم سن وسال را بنابه علل مختلف در خود جای داده بود دیدن کرد ، در این قسمت نیز همه حاضرین با گرفتن امضا وعکس خوشحالی خود را از حضور میهمانان ویژه ابرازکردند ،نکته قابل توجه شور واشتیاق آنها برای دیدن سرمربی تراکتور سازان و همراهانش بود که تعجب ژنرال را به همرا ه داشت ، با این اوصاف می توان گفت که تب هواداری ازتیم تراکتور سازی جا ومکان مشخصی را نمی شناسد .
 قلعه نوعی در جمع زندانیان طی سخنان کوتاهی ضمن آرزوی آزادی وبا زگشت همه زندانیانبه آغوش خانواده هایشان ، قول همکاری ومساعدت لازم را از طرف خود وبازیکنان این تیم اعلام کرد وقرار شد باشگاه تراکتور سازی هم برای انجام یک بازی خیر خواهانه با یک تیم مطرح داخلی یا خارجی واختصاص عواید آ ن به زندانیان اقدامات لازم را انجام دهد تا در فرصت مناسب این بازی برگزار شود  .
 آذرنیا یکی از مدعوین معتقد است کمک های مالی صورت گرفته از طرف افراد خیر و نیکو کار در جای خود از ارزش واهمیت فوق العاده ای برخوردار است ولی به نظر دعوت میزبانان این مراسم از سرمربی تراکتر سازی یک کا رفرهنگی بزرگ ونادر بود که بانیان مراسم با اینکار خیر دل صدها جوان آسیب دیده را شاد وامید بازگشت به آغوش خانواده را در آنها زنده کردند . .

سری 8 طنز



طبقه بندی: طنز!!!،

طنز!سری 7

فتوکاتورهای جدید خنده دار ورزشی

فتوکاتور خنده دار ورزشی

 

 

 

فتوکاتورهای جدید خنده دار ورزشی

 

 

فتوکاتورهای جدید خنده دار ورزشی

فتوکاتورهای جدید خنده دار ورزشی

فتوکاتورهای جدید خنده دار ورزشی

 

فتوکاتورهای جدید خنده دار ورزشی


 

طبقه بندی: طنز!!!،

سری 6 طنز!!

عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net
عکس های طنز ورزشی    Pixfa.net


طبقه بندی: طنز!!!،

اخبار استقلال.میداوودی منتظر دربی.

www.sports.yjc.ir
مهاجم مصدوم استقلال که در بازی مقابل داماش چند دقیقه ای برای تیمش بازی کرد گفت: بی صبرانه منتظر بازی پرسپولیس هستم.

میلاد میداودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: امسال به دنبال گلزنی هستم و نیاز دارم در میدان بازی کنم چون چند ماهی است از فوتبال دور شدم.

وی افزود:قرار نبود که من در بازی فجر سپاسی به میدان بروم.

میداوودی تصریح کرد: ما استقلالی ها امسال برای تیم پرسپولیس کری نخواهیم خواند.

وی خاطرنشان کرد: ما در زمین نشان می دهیم که چه تیمی هستیم و فکر می کنم از حالا که سه هفته به آن بازی مانده بهتر است در زمان خودش در مورد آن بازی صحبت کنیم آنها روی کاغذ هم بازنده هستند.




طبقه بندی: اخبار استقلال.،

مایلی رفت. اخبار پرسپولیس.

www.ilna.ir
ایلنا: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مایلی کهن برای ورزش و فوتبال کشور غنیمت هستند و در مدتی که کنار تیم حضور داشتند، مشاوره ها و نظرات بسیار خوبی را به تیم و باشگاه منتقل کردند.
به گزارش ایلنا، کاشانی درباره کناره گیری مایلی کهن از سمت مدیرفنی پرسپولیس تصریح کرد: هر چند مدت زیادی از همکاری ما نگذشته، با خبر کناره گیری ایشان مواجه شدم. محمد مایلی کهن در مدت کوتاهی که در باشگاه حضور داشتند، منشا خدمات زیادی برای باشگاه شدند. ایشان در این مدت، آموزه های بسیاری را برای بنده و مجموعه کادر باشگاه داشتند و جا داشت بیشتر از تجربیات خودشان ما را بهره مند می کردند اما متاسفانه ما از این مسئله محروم شدیم.
کاشانی ادامه داد: هنوز هم معتقدم مایلی کهن گنجینه ای بزرگ برای فوتبال کشور است و پیش از آنکه بخواهیم حسرت بخوریم باید از داشته هایشان استفاده کنیم. مایلی کهن در واقع فداکاری کرد و برای اینکه حرکت تیم متوقف نشود و تضادی در کادرفنی بوجود نیاید، خود را کنار کشید و این درس بزرگی برای آقای استیلی و ماست. با این حال از صمیم قلب بخاطر همراهی شان با مجموعه پرسپولیس تشکر می کنم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه در فوتبال ما هنوز جایگاه مدیریت فنی و فعالیت و تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی آنطور که باید، جا نیافتاده است. با این حال امیدوارم مجددا شرایطی فراهم شود که بتوانیم از حضور آقای مایلی کهن که از پیشکسوتان و بزرگان این باشگاه هستند در مجموعه ای که خانه خودشان است بهره ببریم.



طبقه بندی: اخبار پرسپولیس.،

اخبار استقلال.غیبت احتمالی تیموریان.احتمال بازی زندی.

www.mehrnews.com

پزشک تیم فوتبال استقلال از بهبود مصدومیت فریدون زندی و محسن یوسفی خبر داد و گفت: پژمان منتظری قطعا به دیدار با فولاد نمی‌رسد و حضور تیموریان نیز در این بازی در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر رضایی، پزشک تیم فوتبال استقلال در رابطه با آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت: وضعیت فریدون زندی خیلی بهتر است و اگر کادر فنی صلاح بداند، می تواند در بازی روز پنجشنبه در اهواز به میدان برود.


رضایی که با سایت باشگاه استقلال گفتگو می کرد، در مورد وضعیت آندرانیک تیموریان گفت: فعلا بصورت متمرکز روی پای تیموریان کار می کنیم ولی وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نیست و حضورش در بازی پنجشنبه در هاله‌ای از ابهام است.


وی در ادامه شرایط محسن یوسفی را نیز مطلوب خواند و گفت: وضعیت محسن یوسفی خیلی بهتر است و برای بازی کردن مشکلی نخواهد داشت. میلاد میداوودی نیز فقط چند دقیقه می تواند بازی کند و هنوز بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست.


پزشک تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: وضعیت پژمان منتظری بد نیست اما به دلیل پارگی رباطی که داشته فعلا باید به طور متمرکز فیزیوتراپی کند اما قطعا به بازی پنچشنبه در اهواز نخواهد رسید.





 

طبقه بندی: اخبار استقلال.،

اخبار استقلال . تیم ملی.

www.goal.com
ستاره استثنایی فوتبال ایران که در 35 سالگی به گواه اکثریت کارشناسان بهترین است در لیست جدید کارلوس کی روش حضور دارد . فرهاد مجیدی ، کاپیتان تیم استقلال در دوره مربیگری افشین قطبی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد .
دلیل این جدایی را خیلی ها به طور غیررسمی عنوان کردند . اختلاف ستاره محبوب تیم استقلال با علیرضا منصوریان ، دستیار آن روزهای افشین قطبی باعث چنین تصمیمی بود . اگر چه فرهاد مجیدی در همان روزها به شدت علاقه داشت در جام ملتهای آسیا بازی کند و نزدیکانش حسرت و افسوس او را بابت نرفتن به قطر روایت می کنند اما مجیدی باورش بر این بود که برخی مسائل حاشیه ای موجب عدم موفقیت او در تیم ملی خواهد شد .
به همین خاطر تیم ملی را همراهی نکرد اما حالا که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی است او در یک کنفرانس خبری گفته است : « بازی در تیمی که کی روش سرمربی آن است برای من افتخار آمیز است »
فرهاد مجیدی البته درباره دوران مربیگری افشین قطبی در تیم ملی هم با احترام یاد کرده و گفته است : « قطبی دوست داشت با جوانان کار کند ! » کی روش مدتها قبل درباره دعوت نشدن مجیدی به تیم ملی ، تاکید کرده بود که « شنیده ام او از بازی در تیم ملی خداحافظی کرده » اما مصاحبه اخیر مجیدی با واکنش مثبت سرمربی تیم ملی ایران همراه شده است .
فرهاد مجیدی در لیست جدید کارلوس کی روش حضور دارد و این لیست ظرف امروز یا فردا منتشر می شود.




وب عنوان بندی شد.

وب از امروز عنوان بندی شد. ولی وقت ندارم مطالب قبلی رو تو عنوان بندی بذارم.

 

روزنامه های امروز.















 

خلیج پارس ایران.

مرگ بر خلیج عرب و صاحبان این نام جعلی. قسمتون میدم تورو خدا به سایت زیرب برین و به خلیج فارس رای بدین. جان عزیزتون برین رای بدین خلیج پارس(فارس)

down with arabs
down with arab gulf



www.persianorarabiangulf.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






مطالب گذشته

·

دانلود فلش ارسال در : 1398/1/4 13:43

·

سلام ارسال در : 1398/1/4 10:29

·

هوش ارسال در : 1391/12/23 21:6

·

دانلود پاورپویینت ارسال در : 1391/12/17 11:27

·

شناخت ارسال در : 1391/12/16 19:22

·

سلام ارسال در : 1391/12/14 19:21

·

قطره ای عبرت بگیریم ارسال در : 1391/12/14 19:7

·

قطره ای عبرت بگیریم ارسال در : 1391/12/14 19:7

·

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ارسال در : 1398/12/12 20:6

·

سلام ارسال در : 1398/12/12 19:28

·

بسته عکس ارسال در : 1391/12/9 14:16

·

فلش های جالب ارسال در : 1391/12/9 13:51

·

انگیری برد ارسال در : 1391/12/2 13:13

·

للات ارسال در : 1391/12/2 13:10

·

در امدی بر ادبیات عرفانی ارسال در : 1391/12/2 12:19

·

آموزش درج ویدئو در وبلاگ ارسال در : 1391/11/30 20:35

·

کار بردذعدسی ارسال در : 1391/11/30 20:24

·

بخندیم ارسال در : 1391/11/29 18:49

·

مدیر وبلاگ ارسال در : 1391/11/20 9:53

·

اهنگ جدیدددددددددددددددددددددددددددد ارسال در : 1391/11/17 18:46

·

موزیک جدید ارسال در : 1391/11/17 18:43

·

عکس فیلم خنده دار ارسال در : 1391/11/17 18:40

·

بوستان سعدی ارسال در : 1391/11/17 18:37

·

همه چیز درباره موشک ارسال در : 1391/11/17 18:33

·

همه ورزش ها ارسال در : 1391/11/17 18:32

·

دانلود نرم افزار علائم فونوتیک بصورت فلش و پوستر فونوتیک با فرمت pdf ـ بسیار جالب برای کلاسهای درس ه ارسال در : 1391/11/17 18:16

·

دانلود پاورپوینت باغ وحش و آب و هوا و فایل تصویری colors(مرتبط با درس یک دوم) ارسال در : 1391/11/17 18:16

·

دانلود SaraDic Mobile Dictionary Final version و کتاب آموزش تصویری زبان انگلیسی ارسال در : 1391/11/17 18:16

·

دانلود پاورپوینتهای متفرقه آموزش زبان و نرم افزار کتب درسی برای موبایل (جاوا) و کتب دیگر ارسال در : 1391/11/17 18:16

·

Learning ABC ارسال در : 1391/11/17 18:16

·

آموزش ساعت به انگلیسی + دانلود نرم افزار تعیین سطح ارسال در : 1391/11/17 18:16

·

دانلود بازی بصورت فلش برای تقویت نوشتاری زبان انگلیسی ارسال در : 1391/11/17 18:16

·

دانلود نرم افزار بسیار عالی کم حجم Kids Land بصورت فلش و آموزش انگلیسی برای مبتدایان ارسال در : 1391/11/17 18:16

·

کلیپ علوم دوم راهنمایی ارسال در : 1391/11/17 18:6

·

ه سایت برای وبلاگ نویسا کلیک ارسال در : 1391/11/17 17:47

·

سایت برای چت ارسال در : 1391/11/17 17:41

·

ورزش و خنده ارسال در : 1391/11/16 19:15

·

پینگ پنگ بازی کنید ارسال در : 1391/11/16 19:12

·

جمهوری اسلامی ایران ایران ارسال در : 1391/11/16 19:4

·

دانلود نمونه سوال تاریخ دوم راهنمایی نوبت اول و دوم ارسال در : 1391/11/16 19:0

پروفایل مدیر

به وبلاگ من خوش آمدید

آرشیو مطالب

لینک دوستان
سایت تبادل لینک - تبادل لینک رایگان">tabADOL LINK

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چی بخواییییییییی






طراح قالب
طراح قالب ملودیوس



کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به فانی پولی بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از : بلاگفا | ترجمه به بلاگفا توسط : ملودیوس.
قالب سازگار با تمامی مرورگرهای موجود.